Inköp

Jag lovade mig själv dyrt och heligt (cross my heart and hope to die) att jag inte skulle köpa fler böcker den här månaden. Det är ju inte som att jag har brist på böcker att läsa. Men. MEN!

På Amazon snubblade jag över Gillian Flynn och hennes böcker. Stephen King hade rekommenderat Sharp Objects och den hamnade kvickt på min iPad liksom Flynns Dark PlacesSedan slank det ner några ungdomsböcker á la dystopia och paranormal romance/fantasy.

Kristin Cashore – Graceling
Meg Cabot – Insatiable
Leigh Fallon – Carrier of the Mark
Jane Green – The Patchwork Marriage
Jane Green – The Love Verb
Marian Keyes – The Mystery of Mercy Close
Marian Keyes – Mammy Walsh’s A to Z
Justin Cronin – The Twelve
Blake Crouch – Pines
Kiera Cass – The Selection
Veronica Roth – Divergent
Amanda Hocking – Switched (Trylle #1)

Och igår så snubblade jag in på CDON. Hittade måååånga bra pocketar med fina framsidor. Mhm. Så därifrån håller fem splitternya böcker på att packas åt mig =D

J R Ward – Dark Lover (första delen i Blackdagger Brotherhood)

Allison Braithwaithe Condie – Matched

Alyson Noel – Evermore

Joyce Carol Oates – Dödgrävarens Dotter

Joyce Carol Oates – Foxfire: Confessions of a Girl Gang

Jenny Colgan – Meet Me At The Cupcake Café

Isaac Marion – Warm Bodies

 

Jepp. Jag har problem 😉 Nu är det köpstopp. Helt klart.

Lämna en kommentar